Boeken en Betalen
Prijzen, opties en reserveringen
Alle prijzen op deze website zijn inclusief btw, tenzij in de e-mail anders benoemd. Aan opties doen wij helaas niet, in verband met de drukte op zaterdagen. In principe geldt wie het eerst komt, het eerst maalt. Je kunt per telefoon of e-mail reserveringen bij ons plaatsen. Een reservering (oftewel boeking) per telefoon of per e-mail beschouwen wij als een formele overeenkomst en bevestigen wij u ook te allen tijde per e-mail. De overeenkomst is dan bindend. Koop op afstand geldt niet in onze branche en arrangementen, je hebt na onze bevestiging per e-mail dus een bindende overeenkomst. Onze algemene voorwaarden zijn dan ook van toepassing.
Voor elke reservering (t.b.v. de facturatie) hebben wij nodig:
- Voornaam en achternaam van de boeker
- Adres gegevens van de boeker
- Telefoon 06 nummer van de boeker
- En voornaam van de vrijgezel (als referentie)
Na de reservering, aantal personen en annulering
Bij de reservering bevestig je het aantal te verwachte deelnemers. Wij snappen dat het werkelijk aantal personen op de dag van het evenement anders kan zijn. In verband met de reservatie van ons personeel, materialen, eventueel inhuur van materialen/diensten en horeca en dergelijk, hanteren wij de volgende voorwaarden:
- Indien je onverhoopt de gehele reservering na opdracht wenst te annuleren dan kan dat (zonder motivatie) tegen annuleringskosten conform onze algemene voorwaarden artikel 9. Sluit hiervoor eventueel een eigen allrisk annuleringsverzekering voor af.
- Wij hanteren staffels t/m 12 personen of t/m 15 personen. De prijs staat vast hiervoor. Het maakt ons niet uit of op de dag dan 1 of 2 deelnemers meer of minder komen, zolang jullie groep onder die 12 of 15 personen blijven.
- Indien het aantal personen echter boven de 12 of 15 personen, doch niet hoger dan 20 personen komen, dan vernemen wij dit aantal graag bij de reservering. We zullen dan in onderling overleg bepalen of er meer teams gemaakt worden. Op de dag zelf zien we hoeveel personen er komen, daar betalen jullie voor.
- Uitzondering: bij inhuur van voertuigen zal het aantal afgenomen voertuigen wel betaald moeten worden.
- Indien het aantal deelnemers echter boven de 20 personen uitkomt, zullen we wel nadere afspraken moeten maken. In het algemeen geldt dan; Wij vernemen bij de boeking dat het bijvoorbeeld om 26 personen gaat. Indien je een deel van de reservering (aantal deelnemers) daarna wenst te annuleren dan kun je tot 14 dagen voor aanvang van het arrangement maximaal 10% van het aantal deelnemers dat bij de reservering bevestigd is, kosteloos annuleren (dus maximaal 3 personen in dit geval). Annulering in aantal deelnemers van meer dan 10% en/of tussen 14 dagen en de dag van het arrangement is echter niet mogelijk en/of verrekenbaar. No show wordt door belast. Er dient in dit voorbeeld dus te allen tijde voor 23 personen betaald te worden, ook al worden het uiteindelijk 22 personen. De factuur zal in dit geval dus ook niet uit 12 of 15 personen bestaan, maar uit (in dit voorbeeld) 23 personen. Houdt hier rekening mee.
- Tot slot, in geval jullie besluiten voor bijvoorbeeld 15 personen te boeken, en twee weken vooraf melden jullie dat het bijvoorbeeld 20 of 25 personen worden, dan is er geen garantie dat er voor die 5 a 10 deelnemers of gasten plek vrij is. Voor een paar (1 a 3) extra personen is altijd wel wat te regelen, daarboven is op bepaalde dagen helaas echt geen plek vrij meer. Dus meldt het aantal deelnemers en gasten bij de boeking ook nauwkeurig, en zorg dat je je geld int bij je vrienden. Zie ook onze tip voor de organisatie hiervan.
Exclusieve arrangementen (vanaf 15 personen, of betaal voor 15)
- Net zoals het voorgaande puntje geldt hier ook de 10% annuleringsregeling. Dus als voorbeeld hier: Wij vernemen bij de boeking dat jullie met 19 personen willen boeken. Indien je een deel van de reservering (aantal deelnemers) daarna wenst te annuleren dan kun je tot 14 dagen voor aanvang van het arrangement maximaal 10% van het aantal deelnemers dat bij de reservering bevestigd is, kosteloos annuleren (dus maximaal 2 personen in dit geval). Annulering in aantal deelnemers van meer dan 10% en/of tussen 14 dagen en de dag van het arrangement is echter niet mogelijk en/of verrekenbaar. No show wordt door belast. Er dient in dit voorbeeld dus te allen tijde voor 17 personen betaald te worden, ook al worden het uiteindelijk 15 of 16 personen. Houdt hier rekening mee.
- Aanvulling: Indien jullie besluiten voor of na de activiteiten nog een lunch, hightea, borrel, high beer, high wine, diner, buffet of barbecue te boeken, dan geldt deze 10% annuleringsregeling ook. Tevens dienen wij uiterlijk 14 dagen vooraf ook de dieetwensen te vernemen. In geval er geen dieetwensen doorgegeven worden, houdt de keuken hier geen rekening mee en kan op de dag / avond zelf niet altijd meer geïmproviseerd worden. Uitzonderlijke dieetwensen waar een keuken standaard niet op ingesteld is (bijvoorbeeld 100% halal bbq), kan op verzoek en tegen meerprijs.
- Ook hier geldt weer, dat 1 a 2 personen extra nog wel te verzorgen is. Daarboven kunnen wij geen garantie geven of het nog wel lukt.
Betalingsvoorwaarden
- Je betaalt standaard bij ons per factuur in PDF via e-mail. Of we sturen per Whatsapp een betaalverzoek via onze ING bank rekening.
- Wij sturen je normaal gesproken binnen 3 werkdagen na onze opdrachtbevestiging per e-mail, onze factuur (of betaalverzoek) toe ter grootte van de staffel (dus t/m 12 of t/m 15 personen) of dus conform bovenstaande voorbeelden minus 10% van het aantal opgegeven deelnemers/gasten.
- Betalingstermijn is (let op) binnen 7 dagen. Zorg dus dat als je reserveert, ook het geld hebt ingezameld bij de anderen. Zie ook onze tip voor de organisatie hiervan.
- Afhankelijk van het definitief aantal personen op de dag zelf, en deze is hoger dan de factuur, zal je nog bij moeten betalen. Dit wordt direct bij aanvang per betaalverzoek of contant gedaan aan onze begeleiding.
2010-2023 Vrijgezellenfeest & vrijgezellenuitje Eindhoven © QMandS bv